24 de setembre del 2012

INFORMACIÓ AMPA CURS 2012/2013








L’Associació  de  Mares i Pares  del Col·legi Mare de Déu del Carme de Bellpuig agraeix la vostra confiança en la compra dels llibres escolars.








Tal i com ja sabeu, l’aportació econòmica a l’AMPA permet obtenir descomptes importants en l’adquisició dels llibres i, alhora, permet tenir accés a totes les activitats que organitza l’Associació. Podem destacar:



Servei Acollida Matinal (de 8,00h. a 9,00h.)

Permanències Nadal, Setmana Santa i Estiu
Activitats extraescolars (de 17,00 a 18,00 hores)
Auxiliar de conversa (professor de parla anglesa)
Classes de conversa en llengua anglesa per a pares i mares
Xerrades i tallers dirigits a pares i mares
Sortides familiars esportives i culturals
Excursió familiar final de curs

L’AMPA és una associació sense afany de lucre i, per tant, té com a objectiu prioritari col·laborar amb l’escola i donar suport a les famílies, oferint activitats complementàries de qualitat  (a preus totalment ajustats).

Fins l’any passat, amb l’ajuda de les subvencions atorgades per la Generalitat de Catalunya, l’AMPA podia oferir el servei d’Acollida Matinal (de 8,00 a 9,00 h.) de forma totalment gratuïta.

Actualment, ni el Departament d’Educació ni cap altre organisme oficial no disposen de cap tipus de subvenció dirigida a les Associacions de Mares i Pares.

Us informem que a partir d’aquest mes de setembre 2012, el servei d’Acollida Matinal suposarà un cost econòmic per als alumnes assistents.

Els infants que facin ús del servei d’Acollida Matinal hauran de pagar una quota de 0,50€/dia (socis) o 1,00€/dia (en el cas de no ser socis de l’AMPA). Aquesta aportació simbòlica permetrà assumir una part de la despesa que suposa la contractació del monitoratge.

La monitora portarà un registre mensual dels infants assistents. Cada final de mes, es generarà un rebut que s’entregarà a les famílies que hagin utilitzat aquest servei.
Caldrà liquidar la quota íntegra per 1 hora complerta (no existiran fraccions). Els pares hauran d’abonar l’import resultant en efectiu (dins d’un sobre) i dipositar-lo a la bústia de l’AMPA. 
(La Junta de l’AMPA es reserva el dret a modificar les condicions en la forma i procediment de pagament).

Desitgem que aquesta mesura no sigui definitiva però, aquest curs, hem d’adaptar-nos a la situació actual i no existeix cap altra opció que equilibrar ingressos i despeses.

Ara, més que mai, necessitem ser imaginatius i buscar alternatives que ens permetin continuar oferint activitats que afavoreixin el creixement personal dels nostres fills i filles.

Si voleu ajudar-nos a fer camí i col·laborar en allò que us sigui possible, podeu posar-vos en contacte directament amb qualsevol membre de la Junta o, si ho desitgeu, podeu contactar mitjançant l’adreça electrònica www.ampavedruna@correu.bellpuig.cat . Tots som i fem AMPA.


Esperem  poder  trobar-nos  ben  aviat  i  compartir  experiències  molt  gratificants ! ! !

Bellpuig, curs 2012/2013                       Membres Junta AMPA Col·legi Mare de Déu del Carme