ELS NENS I NENES DE P3 EL DILLUNS 22 ANIREM A COMPRAR UN PEIX .
ENS SORGEIX UN CONFLICTE A L'AULA: QUANT VAL UN PEIX?
FEM ESTIMACIONS I HO ANOTEM A LA PISSARRA.
PER TAL DE TENIR MÉS CLAR EL CONCEPTE DEL NÚMERO QUE CADA NEN/A HA ESCOLLIT, FEM GRUPS A LES TAULES I COMPTEM AMB CONFITS ELS NÚMERO D'EUROS QUE HEM TRIAT PRÈVIAMENT.
FEM EL RECOMPTE I ANOTEM EL NÚMERO A LA TAULA.
HO HAN FET MOLT BÉ AQUESTS NENS I NENES DE P3 I LA SENYORETA ELS DEIXA MENJAR UN CONFIT.
QUÈ HA PASSAT? EN ALGUNES TAULES NO N'HA SOBRAT CAP!!!
JUNTS ARRIBEM A LA CONCLUSIÓ QUE ALGUNS NENS/ES S'HAN QUEDAT SENSE CONFITS PERQUÈ HI HAVIA EL MATEIX NÚMERO DE CONFITS QUE DE NENS/S.
SEMBLA UNA ACTIVITAT BEN SENZILLA, PERÒ ELS NOSTRES MENUTS HAN TREBALLAT MOLT PENSANT I MANIPULANT CONFITS.
JA US DIREM QUAN ENS HA VALGUT EL PEIX I US EL PRESENTAREM AQUÍ AL BLOG!